ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

HATÁLYOS: 2024. november 30.

1. Bevezető rendelkezések

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a következő szolgáltatók (a továbbiakban együtt: Szolgáltatók) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit szabályozza:

Szalai Tamás Attila E.V.

Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Széchenyi u. 14.
Adószám: 69944484-2-29
Nyilvántartási szám: 53913621
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775


SalesElit Kft.

Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. Q. ép. 2. em. 23.
Adószám: 32043888-1-09
Cégjegyzékszám: 09-09-034229
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775


Ingatlan Academy Kft.

Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. Q. ép. 2. em. 23.
Adószám: 27190104-1-09
Cégjegyzékszám: 09-09-033059
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775


1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden, a Szolgáltatók által nyújtott szolgáltatásra, beleértve a tanácsadást, online kurzusokat és online coachingot sales témában.

1.3. A szolgáltatások igénybevételével az Ügyfél elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.

2. Szolgáltatások leírása
2.1. Tanácsadás: A Szolgáltatók személyre szabott tanácsadást nyújtanak vállalkozóknak, értékesítőknek és ingatlanközvetítőknek az értékesítési folyamatok fejlesztése érdekében.

2.2. Online kurzusok: A Szolgáltatók online elérhető tréningeket kínálnak, amelyek az értékesítés alapjaitól a haladó technikákig terjednek, lehetővé téve az Ügyfelek számára a rugalmasságot és az önálló tanulást.

2.3. Online coaching: A Szolgáltatók online platformokon keresztül egyéni vagy csoportos coaching szolgáltatásokat nyújtanak, támogatva az Ügyfeleket az értékesítési készségeik fejlesztésében és céljaik elérésében.

3. Szerződéskötés folyamata
3.1. Az Ügyfél a Szolgáltatók szolgáltatásait a weboldalon keresztül történő regisztrációval, írásbeli megrendeléssel vagy szerződéskötéssel veheti igénybe.

3.2. A szerződés akkor lép hatályba, amikor a Szolgáltatók visszaigazolják a megrendelést vagy a regisztrációt.

4. Szolgáltatási díjak és fizetési feltételek
4.1. A szolgáltatások díjazása a weboldalon feltüntetett árak vagy egyedi megállapodás alapján történik.

4.2. Az Ügyfél a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül köteles a számlán feltüntetett összeget megfizetni a Szolgáltatók bankszámlájára.

4.3. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltatók jogosultak késedelmi kamatot felszámítani a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint.

5. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
5.1. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges információkat és dokumentumokat a Szolgáltatók rendelkezésére bocsátani.

5.2. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás díját a szerződésben meghatározott módon és határidőben megfizetni.

5.3. Az Ügyfél jogosult a szolgáltatás teljesítését nyomon követni és észrevételeket tenni.

6. A Szolgáltatók jogai és kötelezettségei
6.1. A Szolgáltatók kötelesek a szerződésben meghatározott szolgáltatásokat az Ügyfél igényeinek megfelelően, a legjobb tudásuk szerint teljesíteni.

6.2. A Szolgáltatók jogosultak alvállalkozót igénybe venni a szolgáltatás teljesítéséhez, amelyért teljes felelősséggel tartoznak.

6.3. A Szolgáltatók kötelesek az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott információkat bizalmasan kezelni.

7. Titoktartás
7.1. A felek kötelesek a szerződés teljesítése során tudomásukra jutott üzleti titkokat és bizalmas információkat harmadik fél számára nem hozzáférhetővé tenni.

7.2. A titoktartási kötelezettség a szerződés megszűnését követően is hatályban marad.

8. Elállási jog
8.1. Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben a szolgáltatás teljesítése még nem kezdődött meg.

8.2. Az elállási jog gyakorlása érdekében az Ügyfél köteles írásban értesíteni a Szolgáltatókat az office@tamasszalai.com e-mail címen.

8.3. Ha a szolgáltatás teljesítése az Ügyfél kifejezett kérésére a 14 napos elállási időszak alatt megkezdődött, az Ügyfél elveszíti az elállási jogát.

9. Felelősségkorlátozás
9.1. A Szolgáltatók nem vállalnak felelősséget az Ügyfél által szolgáltatott hibás vagy hiányos információkból eredő károkért.

9.2. A Szolgáltatók nem felelnek olyan technikai problémákért, amelyek az Ügyfél internetkapcsolatának hiányosságaiból vagy a használt eszköz nem megfelelő működéséből adódnak.

9.3. A Szolgáltatók felelőssége minden esetben legfeljebb a szolgáltatásért fizetett díj összegéig terjed.

10. Adatvédelem
10.1. Az Ügyfél személyes adatait a Szolgáltatók a GDPR és a vonatkozó magyar jogszabályok szerint kezelik.

10.2. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes szabályokat az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely elérhető a szalaitamas.hu weboldalon.

11. Jogviták rendezése
11.1. A Felek törekednek a vitás kérdéseket békés úton rendezni.

11.2. Amennyiben a vita békés úton nem rendezhető, úgy a Felek a magyar joghatóság alá tartozó, hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulnak.

12. Vegyes rendelkezések
12.1. Jelen ÁSZF bármely módosítása kizárólag írásban érvényes.

12.2. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadóak.