ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
HATÁLYOS: 2024. november 30.
1. Bevezető rendelkezések
1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a következő szolgáltatók (a továbbiakban együtt: Szolgáltatók) által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit szabályozza:
Szalai Tamás Attila E.V.
Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Széchenyi u. 14.
Adószám: 69944484-2-29
Nyilvántartási szám: 53913621
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775
SalesElit Kft.
Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. Q. ép. 2. em. 23.
Adószám: 32043888-1-09
Cégjegyzékszám: 09-09-034229
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775
Ingatlan Academy Kft.
Székhely: 4032 Debrecen, Böszörményi út 68. Q. ép. 2. em. 23.
Adószám: 27190104-1-09
Cégjegyzékszám: 09-09-033059
E-mail: office@tamasszalai.com
Telefonszám: +36 20 556 5775
1.2. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden, a Szolgáltatók által nyújtott szolgáltatásra, beleértve a tanácsadást, online kurzusokat és online coachingot sales témában.
1.3. A szolgáltatások igénybevételével az Ügyfél elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.
2. Szolgáltatások leírása
2.1. Tanácsadás: A Szolgáltatók személyre szabott tanácsadást nyújtanak vállalkozóknak, értékesítőknek és ingatlanközvetítőknek az értékesítési folyamatok fejlesztése érdekében.
2.2. Online kurzusok: A Szolgáltatók online elérhető tréningeket kínálnak, amelyek az értékesítés alapjaitól a haladó technikákig terjednek, lehetővé téve az Ügyfelek számára a rugalmasságot és az önálló tanulást.
2.3. Online coaching: A Szolgáltatók online platformokon keresztül egyéni vagy csoportos coaching szolgáltatásokat nyújtanak, támogatva az Ügyfeleket az értékesítési készségeik fejlesztésében és céljaik elérésében.
3. Szerződéskötés folyamata
3.1. Az Ügyfél a Szolgáltatók szolgáltatásait a weboldalon keresztül történő regisztrációval, írásbeli megrendeléssel vagy szerződéskötéssel veheti igénybe.
3.2. A szerződés akkor lép hatályba, amikor a Szolgáltatók visszaigazolják a megrendelést vagy a regisztrációt.
4. Szolgáltatási díjak és fizetési feltételek
4.1. A szolgáltatások díjazása a weboldalon feltüntetett árak vagy egyedi megállapodás alapján történik.
4.2. Az Ügyfél a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül köteles a számlán feltüntetett összeget megfizetni a Szolgáltatók bankszámlájára.
4.3. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltatók jogosultak késedelmi kamatot felszámítani a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint.
5. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei
5.1. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges információkat és dokumentumokat a Szolgáltatók rendelkezésére bocsátani.
5.2. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás díját a szerződésben meghatározott módon és határidőben megfizetni.
5.3. Az Ügyfél jogosult a szolgáltatás teljesítését nyomon követni és észrevételeket tenni.
6. A Szolgáltatók jogai és kötelezettségei
6.1. A Szolgáltatók kötelesek a szerződésben meghatározott szolgáltatásokat az Ügyfél igényeinek megfelelően, a legjobb tudásuk szerint teljesíteni.
6.2. A Szolgáltatók jogosultak alvállalkozót igénybe venni a szolgáltatás teljesítéséhez, amelyért teljes felelősséggel tartoznak.
6.3. A Szolgáltatók kötelesek az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott információkat bizalmasan kezelni.
7. Titoktartás
7.1. A felek kötelesek a szerződés teljesítése során tudomásukra jutott üzleti titkokat és bizalmas információkat harmadik fél számára nem hozzáférhetővé tenni.
7.2. A titoktartási kötelezettség a szerződés megszűnését követően is hatályban marad.
8. Elállási jog
8.1. Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, amennyiben a szolgáltatás teljesítése még nem kezdődött meg.
8.2. Az elállási jog gyakorlása érdekében az Ügyfél köteles írásban értesíteni a Szolgáltatókat az office@tamasszalai.com e-mail címen.
8.3. Ha a szolgáltatás teljesítése az Ügyfél kifejezett kérésére a 14 napos elállási időszak alatt megkezdődött, az Ügyfél elveszíti az elállási jogát.
9. Felelősségkorlátozás
9.1. A Szolgáltatók nem vállalnak felelősséget az Ügyfél által szolgáltatott hibás vagy hiányos információkból eredő károkért.
9.2. A Szolgáltatók nem felelnek olyan technikai problémákért, amelyek az Ügyfél internetkapcsolatának hiányosságaiból vagy a használt eszköz nem megfelelő működéséből adódnak.
9.3. A Szolgáltatók felelőssége minden esetben legfeljebb a szolgáltatásért fizetett díj összegéig terjed.
10. Adatvédelem
10.1. Az Ügyfél személyes adatait a Szolgáltatók a GDPR és a vonatkozó magyar jogszabályok szerint kezelik.
10.2. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes szabályokat az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely elérhető a szalaitamas.hu weboldalon.
11. Jogviták rendezése
11.1. A Felek törekednek a vitás kérdéseket békés úton rendezni.
11.2. Amennyiben a vita békés úton nem rendezhető, úgy a Felek a magyar joghatóság alá tartozó, hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulnak.
12. Vegyes rendelkezések
12.1. Jelen ÁSZF bármely módosítása kizárólag írásban érvényes.
12.2. Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadóak.