Social media marketing és tartalomgyártás ingatlanirodáknak, akik a következő szintre szeretnének lépni

ÍGY FÜGGETLENÍTSD AZ INGATLANIRODÁD A PIACI KILENGÉSEKTŐL HOGYAN FÜGGETLENÍTSD AZ INGATLANIRODÁD A PIACI KILENGÉSEKTŐL?

A "BOLTOSDI" IDEJE LEJÁRT..

Az ingatlaniroda nem egy "vegyesbolt", ahol elmész áruért, aztán kirakod a polcra

Ha olyan embereket keresünk meg, akik már a piacon vannak, akkor semmivel nem vagyunk különlegesebbek, mint egy másik ingatlaniroda.

Mitől lesz "boltozás" az ingatlanközvetítés?

Már pedig ha így van, akkor borítékolhatjuk, hogy a következő időszakban vissza fog esni a forgalmad..

DOBJUK ÁT A 21. SZÁZADBA AZ INGATLANIRODÁD

és nézzük meg hogyan tud ez nálad működni:

(Kattints a gombra, és nézzük meg mi a következő lépésed..)

Mikor érdemes online marketingben gondolkodnod?

Ha az irodádban megcsappant az érdeklődők száma

Ha fogalmad sincs mit csinálj akkor, ha nem csörögnek a telefonok a vevőktől.

Ha NINCS VAGY KEVÉS AZ ÚJ INGATLAN A PIACODON

Ha nem az érdeklődőiddel van a baj, hanem azzal, hogy nem tudsz nekik mit ajánlani.

Értékesítői csapatot szeretnél, vagy a meglévő csapatodat szeretnéd fejleszteni

Ha pl.: egy ingatlanirodát képviselsz, és arra keresed a lehetőséget, hogy hogyan lehetne eredményesebbé tenned.

Ha az alábbi (vagy hasonló) területeken dolgozol, neked való a konzultáció:

(Lépj időben, rengeteg megkeresésünk van, és egyszerre csak korlátozott számú emberrel tudunk együtt dolgozni..)

Az értékesítésed felpörgetésének 3 legfontosabb összetevője, avagy lássuk, miben tudunk segíteni Neked:

I. AZ ÉRTÉKESÍTŐI SZEMÉLYISÉGED FELÉPÍTÉSE - Minden veled kezdődik, így az értékesítésnél is először veled fogunk foglalkozni.

Számtalanszor előfordult már, hogy szakmailag felkészült, magas teljesítményre képes értékesítőknél is megakadások jöttek elő. Ezeknek a forrása legtöbbször egy mentális blokk, vagy egy rossz berögződés, vagy egyszerűen a nem helyes alapok. Képes lennél feltenni mindent egy lapra, és érzésből cselekedni?

Nem ajánlom. A megfelelő gondolkodásmód, és személyiség nélkül minden eredményed átmeneti lesz, a jövedelmed hullámzó, és soha nem tudsz a TOP 1%-ba kerülni. Márpedig nem azért kezd valaki az értékesítésbe, hogy második legyen..

II. ALAPVETŐ KOMMUNIKÁCIÓS KÉPESSÉGEK - Hogy a vásárlójelölted pontosan értse, hogy mit akarsz neki átadni, és ez számára miért jó.

Ha körülnézel, hogy hogyan próbál a környezeted valamit eladni, milyen hirdetőtáblák, értékesítési scriptek, és prezentációk vannak, akkor azt fogod észrevenni, hogy ezek 90%-a semmit nem ér. Hiszen a termékről / szolgáltatásról / tanácsadásról beszélnek, és nem arról, hogy ez kinek, és miért jó.

Van egy varázslatos világ, amibe be tudlak vezetni: Az emberek pontosan érteni fogják, hogy miért jó nekik, amit értékesítesz, és örömmel megvásárolják ezt tőled. Sőt! A párod is megérti, hogy mi az amit mondani akarsz, és mit akarsz kifejezni. Na erről szól az alapvető értékesítői kommunikáció.

III. AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MINT SZAKMA - Hogy meglegyen a képességed bármire, amit el szeretnél adni.

Az értékesítésre gyakran nem tekintenek önálló szakmaként, hanem úgy gondolják, hogy ezekkel a képességekkel “valaki megszületik”, és vagy egész élete során hasznosítja ezeket, vagy egész életében a hiányuk miatt lesz hátrányban. Ez egy teljesen téves, és káros elképzelés.

A sales igenis tanulható, és minden lépésnek megvan a pontos módszere, metodikája. Senki nem születik úgy, hogy tud hideghívni, direkt marketing üzenetet küldeni, vagy magas értékű szolgáltatásokat képviselni. Ezeket mindenki elsajátítja.

(100 % díj-, bullshit-, és kötelezettségmentes)

Miért hallgass rám?

Ha értékesítő / vállalkozó vagy:

17 éves korom óta, 13 éve foglalkozok értékesítéssel (ebből 4 év ingatlanközvetítés és 8 direkt értékesítés), és 4. éve oktatom is.

Az értékesítői oktatás mellett több céget és vállalkozást vezetek, jelen vagyok az agrárszektorban (termelőként és kereskedőként is), az ingatlanok világában, és az online értékesítésben (tanácsadóként és szolgáltatóként) is. Pontosan tudom milyen kihívásaid vannak, hiszen ezeket én is nap, mint nap átélem.

Ha ingatlanközvetítő / ingatlaniroda tulajdonos vagy:

Több mint 4 évet foglalkoztam aktív ingatlanközvetítéssel, ezáltal személyesen is megtapasztaltam a leggyakoribb problémáidat.

A karrierem során több alkalom volt, amikor rám bízták az alaptréninget elvégzett újoncok betanítását. A legtöbb módszerem hihetetlen egyszerűen és másolhatóan át tudom adni neked, ezzel pedig drasztikusan meg tudjuk növelni az eredményeidet.

(Kattints, és emeld egy új szintre az értékesítésedet..)

SZALAI TAMAS

Az eredményeink önmagukért beszélnek..

A módszereink működését a mentoráltaink eredményei bizonyítják.

Mielőtt megnézed, mit mondanak rólunk a korábbi klienseink, tudnod kell, hogy…

I.

A videókban mindenki az őszinte véleményét mondja el. Senkit nem kompenzáltunk semmilyen formában a videó elkészítéséért cserébe.

II.

Nem állítjuk, hogy könnyű elérni a havi 1 milliós álombevételt. Az ilyen eredmények mögött mindig komoly teljesítmény, és szaktudás rejlik.

III.

Ha te is szeretnél hasonló sikereket elérni az évek óta tökéletesített módszerünk segítségével, akkor tedd meg az első lépést a konzultáció igénylésével.

Mi a helyzet az ingatlanosokkal?

(Kattints, és emeld egy új szintre az értékesítésedet..)

Készen állsz rá, hogy a következő szintre lépj az értékesítői tudásoddal, és annyi pénzt csinálj, amennyit tényleg megérdemelsz?

Ettől már csupán 3 lépés választ el:

KÉRDŐÍV

A telefonos konzultáció előtt megkérünk, hogy tölts ki egy kérdőívet a jelenlegi helyzeteddel, és a céljaiddal kapcsolatban. A csapatunk ezen információ alapján tud felkészülni a hívásra, hogy aztán a lehető legtöbb értéket adhassuk át számodra.

KONZULTÁCIÓ

A csapatunk egyik tagjával fogsz beszélni, aki maga is gyakorlati értékesítő, valamint résztvevő az akadémiánkon. A beszélgetés célja, hogy megnézzétek, hol vagy jelenleg és hova szeretnél eljutni. A hívás végére egyértelmű lesz, hogyan tudunk neked segíteni a kettő közötti ugráshoz.

DÖNTÉS

Miután jobban megismertünk téged, és a képességeidet, a csapatunk eldönti, hogy érdemes lehet-e elkezdeni a közös munkát. Attól függetlenül, hogy belépést nyersz az Akadémiánk exkluzív közösségébe vagy sem, mindenképp értékes üzleti tanácsokkal fogsz távozni a hívásról.

(Tedd meg az első lépést most, hiszen soha nem fogod gazdagra spórolni magad)

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

HOGYAN TÖRTÉNIK A FOGLALÁS?

Töltsd ki a kérdőívet, majd kattints arra a dátumra, amelyik neked a legmegfelelőbb és válassz az elérhető időpontok közül.

VANNAK REJTETT KÖLTSÉGEK?

Nincsenek, mivel alapvetően nekünk nem a konzultáció a fő szolgáltatásunk, így nem számolok fel extra költségeket, ha véletlen 1-2 perccel túllépjük az időt.

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE EGY KONZULTÁCIÓ?

Az ingyenes konzultáció hossza a legtöbb esetben 30 perc. Amennyiben további konzultációra van igényed, újabb időpontot kell foglalnod.

NEM VAGYOK ÉRTÉKESÍTŐ, DE ÉRDEKEL A TÉMA, JELENTKEZHETEK?

Minden tanácsadásom alkalmas arra, hogy leendő értékesítőknek is segítséget nyújtson. Nyugodtan jelentkezz, és elindítunk a helyes irányba.

Szalai Tamas

Szalai Tamás Attila E.V.
Ingatlan Academy Kft.

hello@szalaitamas.hu

FIZETÉSI PARTNEReK

×
×

Cart