Értékesítői hibák – 1. rész

Az első hiba: Ne jobban csináld, hanem többet!

A videó kulcspontjai:

1. Az értékesítésben a minőséggel csak akkor lehet foglalkozni, amikor már megvan a mennyiség. Ha ez nincs meg, akkor időpazarlás a minőséggel foglalkozni. (Ne jobban csináld, hanem többet.)

2. Az eredményesség nem egyenlő az aktivitással. (Nem az számit, hogy mennyit dolgozol, hanem, hogy mi annak az eredménye.)

3. Egy új készség elsajátítása nem feltétlenül tesz jobbá. (Rengeteg haszontalan képesség van, aminek nincs jelentősége az értékesítési eredményeidben.)

4. Nagyon könnyű átverni magunkat. (Ha például képzésekre jársz, vagy sokat olvasol egy adott témában, akkor azt hiheted, hogy mindent megteszel a fejlődésed érdekében. De a határidőnaplód mutatja meg, hogy tényleg haladsz-e vagy illúzióban élsz.)

5. Nagyon fontos egy tevékenységnapló, és egy eredménykövető táblázat vagy napló vezetése. (Ez tisztánlátást ad abban, hogy tényleg hasznos dolgokkal telik-e az időd.) Ha látod, hogy minden héten megtelik a naptárad olyan dolgokkal, amik előre vittek az értékesítésben, akkor hidd el, hogy a következő hónapban már nem lesz problémád az eredményeiddel.

6. Ha tevékenységnaplót vezetsz (vagy a mentoráltjaimhoz hasonlóan önellenőrző kérdéssort töltesz ki), nem fognak átverni az érzelmeid, hiszen a számok alapján tudsz döntéseket hozni, és következtetéseket levonni.

×
×

Cart