Értékesítői hibák – 5. rész

Az ötödik hiba: A túlzott hivatalosság

Kulcspontok a videóból:

  1. Fontos, hogy a másikra mindig emberként tekints, és ne ügyfélként. (Az értékesítés már fejben elkezdődik.) A kettő között óriási különbség van.
  2. Ne használj túl sok szakszót, és egyáltalán ne használj bonyolult szavakat. Fogalmazz a lehető legegyszerűbben, és maradj “emberi”.
  3. Ha egyszerű szavakat használsz, az emberek megértik, amit mondani szeretnél, és sokkal jobban érzik magukat a beszélgetés alatt, mintha “nagyzolnál”.
  4. Mindez azért fontos, hogy érezzék, hogy emberként gondolsz rájuk, és nem csak a pénzükre hajtasz. Ezzel pedig ők is emberként fognak tekinteni rád, nem egy “lelketlen ügynökként”. Tehát felesleges lesz bármilyen “bizalomépítő technika”, hiszen enélkül is kialakul a bizalom.
×
×

Cart