Értékesítői hibák – 3. rész

A harmadik hiba: A felelősségvállalás hiánya

Kulcspontok a videóból:

  1. A radikális felelősségvállalás jelenti a különbséget egy átlagos, és egy kiemelkedő értékesítő között.
  2. Magadat akard fejleszteni, sose keress egy olyan külső problémára megoldást, amire nincs hatásod!
  3. Ne keress kifogásokat, vállald a felelősséget azért, ha sikertelen vagy!
  4. Ha mindig kifogásokat keresel, akkor igazából csak nyugtatni akarod magad, és rövid távon akár még jól is kijöhetsz belőle, de hosszú távon hatalmas kárt okozol magadnak. Engedd el a gyenge kifogásokat, és nézz szembe magaddal!
  5. Nem tudod mások kifogásait kezelni, ha a sajátodat sem vagy képes.
  6. Ne fogd a sikertelenséged a főnöködre, vezetődre, vagy a befektetőre!
  7. Nincs olyan, hogy rossz, vagy gyenge piac, olyan van, hogy gyenge értékesítő. (Vagy gyenge, eladhatatlan termék / szolgáltatás.)
  8. Nincs olyan, hogy rengeteg emberrel beszélsz, jól mutatod be az ajánlatodat, de senki nem vevő rá. Ebben az esetben vagy az ajánlat nagyon gyenge, vagy nem beszélsz elég emberrel, vagy amiről úgy hiszed, hogy jó bemutatás, az nem a megfelelő kommunikáció.
×
×

Cart