A második hiba: Nem az a legjobb értékesítő, aki a legjobban és a legtöbbet beszél
Kulcspontok a videóból:
1. Az értékesítők 90%-a túl sokat beszél, és túlbecsüli a beszéd jelentőségét. 2. A tévhittel ellentétben: legjobb értékesítő nem az aki sokat vagy jól tud beszélni, hanem az, aki a legjobban odafigyel a másikra, a legjobban méri fel az igényeit, és a legjobban tudja ezeket az igényeket a termékeivel/szolgáltatásaival kielégíteni. 3. Ne beszélj sokat, nem kell folyamatosan áradoznod a termékedről/szolgáltatásodról, inkább figyelj oda a másik emberre! 4. Figyelj arra, hogy a másik félnek milyen igényei vannak, neki miért hasznos az, amit kínálsz! 5. Jegyezd meg jól a következőt: “Két füled van, és egy szád. Használd ezeket ebben az arányban!” 6. Ha jobb értékesítő szeretnél lenni, és több bevételt akarsz elérni, akkor tanulj meg odafigyelni másokra, és a helyes kérdésekkel felmérni az igényeiket, és ezekre adj választ azzal, amit el szeretnél adni.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.