Értékesítői hibák – 2. rész

A második hiba: Nem az a legjobb értékesítő, aki a legjobban és a legtöbbet beszél

Kulcspontok a videóból:

1. Az értékesítők 90%-a túl sokat beszél, és túlbecsüli a beszéd jelentőségét.
2. A tévhittel ellentétben: legjobb értékesítő nem az aki sokat vagy jól tud beszélni, hanem az, aki a legjobban odafigyel a másikra, a legjobban méri fel az igényeit, és a legjobban tudja ezeket az igényeket a termékeivel/szolgáltatásaival kielégíteni.
3. Ne beszélj sokat, nem kell folyamatosan áradoznod a termékedről/szolgáltatásodról, inkább figyelj oda a másik emberre!
4. Figyelj arra, hogy a másik félnek milyen igényei vannak, neki miért hasznos az, amit kínálsz!
5. Jegyezd meg jól a következőt: “Két füled van, és egy szád. Használd ezeket ebben az arányban!”
6. Ha jobb értékesítő szeretnél lenni, és több bevételt akarsz elérni, akkor tanulj meg odafigyelni másokra, és a helyes kérdésekkel felmérni az igényeiket, és ezekre adj választ azzal, amit el szeretnél adni.

×
×

Cart