Fontos, hogy a másikra mindig emberként tekints, és ne ügyfélként. (Az értékesítés már fejben elkezdődik.) A kettő között óriási különbség van.
Ne használj túl sok szakszót, és egyáltalán ne használj bonyolult szavakat. Fogalmazz a lehető legegyszerűbben, és maradj “emberi”.
Ha egyszerű szavakat használsz, az emberek megértik, amit mondani szeretnél, és sokkal jobban érzik magukat a beszélgetés alatt, mintha “nagyzolnál”.
Mindez azért fontos, hogy érezzék, hogy emberként gondolsz rájuk, és nem csak a pénzükre hajtasz. Ezzel pedig ők is emberként fognak tekinteni rád, nem egy “lelketlen ügynökként”. Tehát felesleges lesz bármilyen “bizalomépítő technika”, hiszen enélkül is kialakul a bizalom.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.