Értékesítői hibák – 7. rész

A hetedik hiba: A túlzott öndicséret (vagy a terméked/szolgáltatásod túlzott dicsérete)

Kulcspontok a videóból:

  1. Ha most “jól megy a szekér”, és ennek hatására megváltoztatod a stílusodat, akkor az eredményeid is meg fognak változni. Emlékezz arra, hogy mi vitt el téged oda, ahol most vagy! Ha nem azt csinálod, nem lesz meg ez az eredmény.
  2. Ha túlzottan dícséred magadat, vagy a termékedet, azzal nem a szakértelmed bizonyítod, hanem azt, hogy a magas egódra figyelsz és nem a vásárlóra. (Vagy túl rózsaszínnek, és megbízhatatlannak fogja látni az adott dolgot, de ez sem egy ideális állapot..)
  3. Senkit nem érdekel, hogy mióta csinálsz valamit, vagy milyen régóta van a piacon a terméked, a másik felet az érdekli, hogy “neki mi van ebben”, tehát milyen előnyöket rejt, amit árulsz. Az emberek eredményeket vásárolnak és nem termékeket, vagy szolgáltatásokat.
  4. Ne azon gondolkodj, hogy “milyen ügyes vagy”, hanem azon, hogy milyen eredményeket tud produkálni másoknak az, amit csinálsz.
×
×

Cart