Értékesítői hibák – 8. rész

A nyolcadik hiba: Az eredményesség és az aktivitás összekeverése

Kulcspontok a videóból:

  1. Ha már érezted azt, hogy túlhajszolod magad, de nem ott tartasz, ahol szeretnél, az azért lehet, mert az eredményességed nem követed, csak az aktivitásod. (Pl.: Azt nézed, hogy mennyi időt fektettél valamibe, és nem azt, hogy mennyi hívást/prezentációt csináltál, és mi annak az eredménye. Lehet 2 órán át 1 emberrel, és lehet 2 óra alatt 20 emberrel is beszélni.)
  2. Az értékesítésben nem az számít, hogy mennyit teszel az eredményért, hanem az, hogy mi hozza nálad azokat.
  3. Lesz olyan, hogy nagyon sokat fogsz dolgozni az eredményért, de olyan is, hogy nagyon keveset. Előbbi esetben nagyon szorgalmasnak, utóbbi esetben pedig “hatalmas királynak” fogod érezni magad. De ezek csak érzések, hosszútávon a számaid, és az eredményeid fognak számítani.
  4. Ne csapd be magad azzal, hogy az eredményeid helyett az aktivitásod követed! Hiába agyalsz, vagy gubbasztasz egy irodában egész nap, ha nem csinálsz olyan dolgot, ami ténylegesen értékelhető és mérhető.
  5. Vesd össze az aktivitásod tényleges számszerű adatait azzal, amilyen érzéseid vannak. (Pl.: Ha gyenge szériád van, nézd meg, hogy ténylegesen milyen számokkal dolgoztál, vagy nyisd ki a határidőnaplód, és gyakran megtalálod a kiváltó okokat. Vállald a felelősséget!)
  6. Ne keverd össze az igyekezetet az eredményekkel! Az értékesítésben csak az eredmény számít. (Az sem számít, hogy hány éve dolgozol benne, a létrehozott forgalmad az igazi mérőszám.)
×
×

Cart