Értékesítői hibák – 9. rész

A kilencedik hiba: A termék/szolgáltatás tulajdonságainak és előnyeinek összekeverése

Kulcspontok a videóból:

  1. Ha bármit el szeretnél adni, akkor mindenképpen meg kell különböztetned a terméked/szolgáltatásod tulajdonságait, és az előnyeit.
  2. A termék / szolgáltatás tulajdonsága az, ami leírja, hogy mi az, az előnye pedig az az eredmény, vagy “változás”, amit a vásárló életében hoz.
  3. Az előny a következő kérdésre a válasz: “Mi van nekem benne?”
  4. Ha eltudod mondani, hogy milyen előnyei származnak a másik félnek abból, hogy a te terméked vagy szolgáltatásod használják, akkor sokkal jobb értékesítő leszel, mint az, aki csak a saját ajánlatának tulajdonságait ecseteli. (Ha nem hiszed ezt el nekem, olvasd el “Dale Carnegie – Sikerkalauz 1. – Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket” című könyvének a 3. fejezetét.)
  5. Az emberek eredményeket vásárolnak, és nem termékeket / szolgáltatásokat vagy tanácsadást.
×
×

Cart