A kilencedik hiba: A termék/szolgáltatás tulajdonságainak és előnyeinek összekeverése
Kulcspontok a videóból:
Ha bármit el szeretnél adni, akkor mindenképpen meg kell különböztetned a terméked/szolgáltatásod tulajdonságait, és az előnyeit.
A termék / szolgáltatás tulajdonsága az, ami leírja, hogy mi az, az előnye pedig az az eredmény, vagy “változás”, amit a vásárló életében hoz.
Az előny a következő kérdésre a válasz: “Mi van nekem benne?”
Ha eltudod mondani, hogy milyen előnyei származnak a másik félnek abból, hogy a te terméked vagy szolgáltatásod használják, akkor sokkal jobb értékesítő leszel, mint az, aki csak a saját ajánlatának tulajdonságait ecseteli. (Ha nem hiszed ezt el nekem, olvasd el “Dale Carnegie – Sikerkalauz 1. – Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket” című könyvének a 3. fejezetét.)
Az emberek eredményeket vásárolnak, és nem termékeket / szolgáltatásokat vagy tanácsadást.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.